Kommentera gärna i bloggen eller skriv till ettmissfostersdagbok@yahoo.se

fredag 12 februari 2010

Spekulationer om vad som hänt David Birgersson i Varberg

David Birgersson i Varberg är fortfarande helt borta. Även fast jag inte känner honom känns det konstigt och skrämmande. Ska jag ut med busan mitt i natten är jag nästan lite rädd, för om han kan försvinna bara sådär helt plötsligt kan det kanske hända mig också. Andra jag har pratat med känner också lite så.

En kvinna jag känner ringde till polisen angående fotpår i hennes trädgård och sedan över staketet i den djupa snön som tillkommit natten till fredag. Det hade tydligen inte varit allt för långt ifrån där hans syster bor. Men spåren hade inte lett någonstans.

Varbergsposten skrev om fotspår som ledde ut till piren men det fanns inga fotspår tillbaka. Dykningar har inte givit resultat. Hur kan en människa bara försvinna så där?

Jaktlag ska leta efter David Birgersson




Hur mycket är din blogg värd? (kul grej)
Gratis parfymprover

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar